Pogwarancyjny serwis Apple – czy warto z niego korzystać?

Każdy pogwarancyjny serwis Apple ma każdemu swojemu klientowi wiele do zaoferowania. Pracują w nim tylko doświadczeni pracownicy posiadający specjalistyczną wiedzę dzięki której rozwiążą każdy, nawet najbardziej wydawać by się mogło skomplikowany problem. W każdym serwisie Apple liczyć możemy na takie usługi jak:

  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny gdzie otrzymamy pełną diagnostykę i naprawę uszkodzonego sprzętu. Jeśli urządzenie objęte jest jeszcze gwarancją każda nawet największa naprawa nie wymaga od klienta żadnych, nawet najmniejszych opłat. W przypadku zakończenia gwarancji cena za usługę rośnie adekwatnie z rozmiarem usterki, jednak możemy być pewni że w żaden drastyczny sposób nie wpłynie to na nasz domowy budżet;
  • door to door co to w praktyce oznacza? Wygodę dla klienta. Jeśli nie masz zbyt wiele czasu by osobiście dostarczyć wadliwe urządzenie do serwisu wystarczy, że się z nami skontaktujesz a my je odbierzemy, po diagnostyce skontaktujemy się w celu ustalenia szczegółów naprawy, a po zakończonej usłudze oddamy sprawny sprzęt pod wskazany adres;
  • sprzęt zastępczy – klienci mają prawo do bezpłatnego otrzymania nowego sprzętu, z jakiego korzystać będą mogli w czasie prowadzenia napraw ich własnego urządzenia. Pozostali klienci spoza iSpot, również mogą z takiego rozwiązania skorzystać ( wnosząc odpowiednią, niezbyt wygórowaną opłatę).

Serwis Apple Wrocław to miejsce wygodne i przyjazne klientowi. Spotkać się tu można z bardzo profesjonalnym podejściem do klienta, a naprawa przebiega bardzo sprawnie i fachowo.

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.